gemeente Steenbergen | Gemeente Steenbergen biedt jonge ouder(s) hulp in tropenjaren

Nieuwsbericht Gemeente Steenbergen biedt jonge ouder(s) hulp in tropenjaren

Gepubliceerd op: 20 maart 2024 07:55

Veel ouders lopen tegen dezelfde vragen aan en daarom biedt gemeente Steenbergen nu een gratis online cursus aan: Ouders Inc.
Misschien herkent u het namelijk ook wel als (jonge) ouder(s): steeds weer moe, weinig vrije tijd, onzekerheid, meningsverschillen of u wil gewoon meer weten over het ouderschap. Ouders Inc. is volledig anoniem en helemaal online te volgen. U kunt de video's op elk moment bekijken. Ook is het mogelijk om alleen bepaalde onderwerpen te kiezen.

Meld u vandaag nog aan

Er zijn cursussen voor bijna alles in het leven, dus waarom dan ook niet voor het allerbelangrijkste: uw kind en gezin? Start vandaag nog gratis met Ouders Inc.! Wanneer u zich aanmeldt en uw postcode invult, verandert het bedrag naar €0,-. Meld u aan via: https://oudersinc.nl/.

Meer ondersteuning bij opvoeden

Ouders Inc. is één van de mogelijkheden die Vraagwijzer biedt om ondersteuning te krijgen bij het ouderschap en het opvoeden van uw kind(eren). Kijk op onze website voor de mogelijkheden.

Wij zijn er voor u

Weet u het niet goed of heeft u een probleem waar u hulp bij nodig heeft? Wij zijn er voor u. Neem contact op met Vraagwijzer. We helpen u graag verder.