gemeente Steenbergen | Ik wil mijn wooncomfort verbeteren

Artikel Ik wil mijn wooncomfort verbeteren

Neem contact op met energiecoach Jos! Jos Bolders is geboren en getogen in de gemeente Steenbergen en sinds 2014 energiecoach. Het wonen in Steenbergen ervaart hij zogezegd als: "het paradijs op aarde". Wat hem vooral aantrekt is het dorpse karakter. De gemeente Steenbergen is een plek waar hij niet meer weggaat. Wij vroegen Jos waar hij u mee kan helpen als energiecoach:

"Ik ben een vrijwillig energiecoach voor de gemeente Steenbergen en daarmee een onafhankelijke gesprekspartner voor u. Mijn collega's en ik doen aanbevelingen, delen ervaringen en bespreken de voor- en nadelen van verschillende duurzame maatregelen. In een gesprek bij u aan de keukentafel komen we samen tot meer inzicht over uw energieverbruik. Met als doel de energiekosten te verlagen en uw wooncomfort te verbeteren. Dat kan bijvoorbeeld met goede isolatie, zodat u een warm huis heeft in de winter en geen warmte verliest."

energiecoaches verhoog je wooncomfort