gemeente Steenbergen | Ik wil mijn energierekening verlagen

Artikel Ik wil mijn energierekening verlagen

Neem contact op met energiecoach Ellie! Ellie Verwer woont al haar hele leven in Dinteloord en is al sinds 2015 energiecoach. Ze geniet van het verenigingsleven in Dinteloord. Het is er makkelijk om te integreren en ook de mogelijkheden om te recreëren maakt de gemeente Steenbergen een ideale plek om te wonen. Wij vroegen Ellie waar zij u mee kan helpen als energiecoach:

"Inzicht in uw verbruik is één van de belangrijkste factoren van het besparen op uw energierekening. Met u samen bekijken we met welke energiebesparende maatregelen u jaarlijks maar liefst honderden euro's kunt besparen. In een gesprek bij u aan de keukentafel komen we samen tot meer inzicht. Daar heb ik een aantal handige hulpmiddelen voor."

energiecoaches bespaar op je energierekening