gemeente Steenbergen | Algemene voorwaarden Levensbos De Jaarring

Artikel Algemene voorwaarden Levensbos De Jaarring

Wilt u een levensboom in Levensboom De Jaarring? Dan zijn dit de voorwaarden:

• Inwoners van de gemeente Steenbergen en bedrijven in de gemeente Steenbergen kunnen voor een bijzondere gebeurtenis 1 Levensboom planten.
  • De Levensboom is en blijft bezit van de gemeente Steenbergen.
  • Is de boom geplant? Dan kunt niet de rechten krijgen om te bepalen hoe de boom wordt gebruikt. Dit noemen we eigendomsrechten.
  • De gemeente bepaalt de plekken waar de Levensbomen komen te staan. En verzorgt de aanplant van de bomen op de plantdagen die de gemeente vooraf bepaalt.
  • De gemeente bepaalt elk jaar de plantdagen.
  • Er zijn elk jaar tussen november en maart 2 plantdagen.
  • De aanvrager kiest een Levensboom uit een aantal boomsoorten die de gemeente Steenbergen uitzocht.
  • U mag geen eigen spullen planten of achterlaten. Of extra dingen toevoegen bij de boom of op het terrein van het Levensbos. Behalve het bordje dat de gemeente levert.
  • De gemeente kan eigen materialen of extra toevoegingen verwijderen zonder dit met u te overleggen.
  • De gemeente onderhoudt de Levensbomen.
  • Gaat de Levensboom binnen 3 jaar dood? Dan vervangt de gemeente Steenbergen deze gratis.
  • Moet de boom na 3 jaar vervangen worden? Dan overlegt de gemeente dit met u.
  • De gemeente Steenbergen is niet verantwoordelijk voor vernielingen door andere personen.