gemeente Steenbergen | Ik wil de waarde van mijn woning laten stijgen

Artikel Ik wil de waarde van mijn woning laten stijgen

Neem contact op met energiecoach Cees. Cees van Vugt is één van de energiecoaches van de gemeente Steenbergen. Hij is geboren en getogen in Steenbergen. Het leuke van het wonen en werken in Steenbergen vindt Cees het gevoel van 'ons kent ons'. Wij vroegen Cees waar hij u mee kan helpen als energiecoach:

"Ik ben zelf jarenlang werkzaam geweest in de Installatiewereld. Daardoor kan ik u goed adviseren om met duidelijke - en vaak ook simpele - stappen de woning te verbeteren, verduurzamen en daarmee mogelijk de waarde te laten stijgen. Want de kosten voor verduurzamen verdient u vaak gewoon terug door een lagere energierekening en/of bij de eventuele verkoop van uw huis én er zijn vele financiële hulpmiddelen beschikbaar."

energiecoaches verhoog je woningwaarde