Gebruik materialen

Organisatoren kunnen gebruik maken van materialen van de gemeente. Via het formulier gebruik materialen kan een organisatie aangegeven of en hoeveel dranghekken, vlaggenmasten, vlaggen, stroompaddenstoel, sleutels en verkeershesjes zij (tegen een kleine vergoeding) wil huren. Om problemen te voorkomen, moet dit formulier door de organisator/aanvrager voor akkoord worden getekend.

Het formulier moet 2 weken voor het evenement bij de afdeling Beheer/Operationeel beheer ingeleverd zijn. Voor het ophalen van de materialen kunt u 2 dagen voor het evenement contact op nemen met de beheerder van de gemeentewerf, de heer G. Matthijssen tel 0167-54 34 51.
Na betaling van € 20,- borg op de gemeentewerf kunt bij de gemeente huren. Daarna heeft u de materialen tot uw beschikking voor het door u georganiseerde evenement. Als u de materialen binnen 1 week na het evenement terugbrengt (let op! ook de sleutels) ontvangt u de borg retour. Alle materialen moeten in orde zijn. 
Als u de materialen zelf op haalt, betaalt u geen kosten behoudens de borg
Heeft u geen mogelijkheid voor vervoer maar wel brengt en haalt u zelf de materialen, dan betaalt u enkel de huur kosten.
Als de gemeente alle werkzaamheden moet doen, dan betaalt u de, betaalt u de huurkosten, de uren van de werknemers en de vrachtwagen !
Deze kosten zijn een extra kostenpost voor het evenement.

Opties

Deel deze pagina:

Voor deze functionaliteit heeft u javascript nodig