Nieuwsbericht Aangepaste dienstverlening gemeente Steenbergen

Gepubliceerd op: 17 maart 2020 15:55

De dienstverlening van de gemeente aan de balies is met ingang van 18 maart alléén nog op afspraak mogelijk. U maakt telefonisch een afspraak via nummer 14 0167.

Alleen voor hoogst noodzakelijke zaken als bijvoorbeeld aangifte van geboorte of overlijden, paspoorten en rijbewijzen, indien deze op korte termijn moeten worden vervangen, is het mogelijk een afspraak te maken.

Onze avondopenstellingen op de donderdagavond komen te vervallen. Deze maatregelen gelden voorlopig tot en met 6 april 2020.

De gemeente blijft telefonisch bereikbaar voor vragen en ook onze digitale dienstverlening via de website gaat door.

Heeft u gezondheidsklachten als verkoudheid, hoesten of koorts komt u dan niet naar het gemeentehuis en maak een afspraak op een later tijdstip. Op deze manier proberen wij bij te dragen aan het indammen van het virus. Wij gaan er vanuit dat u hier begrip voor heeft. Als de dienstverlening weer verandert, laten wij dat aan u weten via deze website en via facebook.

Haperende telefoonlijn

Onze medewerkers werken op dit moment thuis (vanwege de maatregelen rondom corona). Dit zorgt ervoor een extra belasting van alle digitale netwerken. Wij maken gebruik van digitale telefonie en hebben op dit moment last van haperende telefoongesprekken. Onze telecom providers proberen dit op te lossen, maar we kunnen niet voorkomen dat er af en toe een gesprek weg valt. Als dit gebeurt proberen we u direct terug te bellen. Lukt dat niet, probeert u het dan zelf nog een keer.