gemeente Steenbergen | Heeft u een klacht over de bezorging van de lokale krant?

Artikel Heeft u een klacht over de bezorging van de lokale krant?

Geef uw bezorgklacht dan door.

Hieronder staat hoe u dit kunt doorgeven aan de Steenbergse Courant en de Steenbergse Bode.

Steenbergse Courant

Eens per twee weken verschijnt op vrijdag de huis-aan-huis editie van de Steenbergse Courant.
In het weekend heeft de Steenbergse Courant een nabezorgservice. Op vrijdagavond tussen 19.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.30 uur en 16.30 uur kunt u hiervoor bellen naar: 06 - 133 55 905.

Steenbergse Bode

De Steenbergse Bode wordt wekelijks verspreid in de gemeente Steenbergen. Het uiterlijke bezorgtijdstip is donderdag 21.00 uur. Heeft u de Bode niet of te laat ontvangen, of heeft u opmerkingen over de bezorging, vul dan het formulier in