gemeente Steenbergen | AED en EHBO training bij EHBO verenigingen

Artikel AED en EHBO training bij EHBO verenigingen

De EHBO verenigingen in Dinteloord, Kruisland, Nieuw-Vossemeer en Steenbergen zijn nauw betrokken bij de het realiseren van de zesminuten zone van AED's in de gemeente. Een deel van hun AED's wordt ook opgenomen in dit netwerk. Ook hebben zij een aantal mobiele AED's die zij kunnen inzetten bij evenementen zodat de apparaten op hun plaatsen blijven.

Natuurlijk moeten de apparaten bediend worden door hulpverleners, als er gereanimeerd moet worden. Gelukkig zijn er al best veel burgerhulpverleners die via Hartslag.nu een oproep krijgen in geval van en reanimatie. Maar dat kunnen er niet genoeg zijn! De EHBO verenigingen in Dinteloord, Kruisland, Steenbergen en Nieuw-Vossemeer bieden regelmatig AED trainingen aan (wanneer dat mogelijk is met de huidige coronamaatregelen). Wilt u ook een AED of EHBO training volgen? Neemt u dan contact met een van de EHBO verenigingen in onze gemeente:

• EHBO Vereniging Dinteloord www.ehbodinteloord.nl/
• EHBO Vereniging Kruisland www.ehbokruisland.nl/